JULI 2011



I Juli månad så fick jag reda på att det var dags att dra sig till stallet en förmiddag för att hjälpa till på provridningen av Rosa. Den hästen och jag kom varandra så otroligt nära under dom månaderna jag hade henne. Hon var en väldigt speciell häst. Hon hade ett hjärta av guld. Bilden som är precis ovanför här är precis innan hon skulle åka. Sista bilden jag tog med henne. Det var helt otroligt jobbigt!

Här nedanför är en video sen dom var och provred henne i somras. Man hör mig lite i bakgrunden hah. Rosa åkte till en ridskola i Uppsala. Har haft kontakt med dom nu på senaste tiden och dom ska lägga ut henne på annons då hon ej funkar till ridskoleverksamheten.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0