SVAR PÅ ERA FRÅGOR

THILDA: Vad tycker du om mig? :)

Svar: Tycker att du är skitsnäll, omtänksam, söt som socker!


Astrid Hjelm: Hur är den hästen du har?
Vart ska du gå på gymnasium?
Tror du att du kommer hålla på med hästar när du blir äldre? :)))

Svar: Lilla My kan vara lite småtjurig när det gäller hantering, borsta, sadla osv.. Men hon är väldigt snäll att sko. Hon kan lätt bli lite nervös om hon är själv i stallet. När det gäller ridningen så är hon helt underbar. Hon är väldigt sammarbetsvillig, hon har väldigt mycket motor, jättehärligt steg oså. Hon måste få lite muskler sen är hon perfa! Jag vet inte vad jag ska gå på gymnasiet ännu. Jag har sökt till Gamlebygymnasiet (häst-linjen) men är tveksam på om jag vill gå där. Kan inte riktigt svara på din sista fråga. Men det tror jag iaf!! :)


Anonym: När började du rida?

Svar:Jag har ridit i ca 8-9 år.


Anonym: Varför tog det slut mellan dig och din pojkvän?
Hur många läsare har du ungefär per dag?
Varför började du blogga?
Vem är din allra,allra bästa vän?
Vem/vilka kan du lita på och berätta allt för?
Hur många har du haft sex med?
Hur många gånger har du vart riktigt kär?
Vad är äkta kärlek för dig?
Hur går det för dig i skolan?
Vad ska du söka till gymnasiet?
Framtidsplaner?

Svar: Han orkade inte mer osv..
Det varierar väldigt mycket, men igenomsnitt ca 70-80 st.
Jag tyckte att det skulle vara skönt att få skriva av sig lite varje dag, och dela mina dagar för andra!
Kan en svara på vem som är den allra allra bästa.
Amanda för henne har jag känt otroligt länge och hon har aldrig svikit mig!
Skriver ej om privativet på bloggen, men de är ett par
Jag har faktiskt bara varit riktigt kär 1 gång. Och det var i Dennis.
Äkta kärlek för mig betyder så otroligt mycket för mig. Då man gör allt för varandra osv!
Det går lite sådär i skolan. Har två assistenter som hjälper mig eftersom jag är skoltrött osv..
Jag har sökt till Gamlebygymnasiet (HÄST)
Vill ha en gård med massa fina hästar


Anonym: Vad ska du söka till gymnasium?
Vad heter din hund?
Hur många gånger har du legat?

Svar: Jag har svarat på den frågan längre upp :)
Min hund heter Ronja.
Haha jag vet inte hur många gånger jag har legat, räknar inte alla gånger liksom!


iiiddaaaaa: -vad tycker du om mig?
-läser du min blogg?
-vårat bästa minne?
-hur många läsare har du?

Svar: Du är otroligt rolig och snäll, du är liksom min bästa barndomsvän!!
Jag läser din blogg nångång ibland sådär, absolut :)
Haha jag vet inte om jag kan säga vårat bästa minne, vi har så sjukt många roliga!!
Jag har väldigt varierande med läsare, men ungefär 70-80 igenomsnitt


Julia (faknilsson): Vad tycker du om mig? :)

Svar: Jag känner inte dig så jättebra, men vi har ju träffats några gånger. Du är jättesöt, snäll rolig osv :)
____________________________________________________________________________

Jag fick även en fråga av anonym på ett annat inlägg. Men tänkte att jag kunde svara på den här ist!

Anonym: Ska du köpa henne eller bara ha henne på foder ?

Svar: Vi ska inte köpa henne. Inte som det ser ut nu iaf, och vi har ej tänkt något på det. Jag ska ha henne på långtidsfoder. Alltså ska jag ha henne hur länge jag vill kan man egentligen säga :) Och vi tycker att allting funkar super!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0