helloooo

Ligger i sovrummet och kollar på tv, inte så ovanligt eftersom jag alltid gör det när jag bloggar haha! Idag har det gått riktigt bra i skolan och det känns skönt :) Hoppas att det fortsätter såhär nu! Jag har varit hemma och tagit det lugnt nu efter skolan och det ska jag fortsätta med.

Mamma var i Stockholm i söndags och då köpte hon en bandeau bh som jag velat ha nu ett bra tag. Så extremt smidigt att dra på sig den om man t.ex ska ha en lite genomskinlig tröja, eller en rätt uringad tröja/linne !!
|
V

http://ccarrohh.blogg.se/


Kommentarer
Postat av: julia

Det är väl inte meningen att man ska ha en bh under då? ;p

2012-04-13 @ 18:24:33
Postat av: Anonym

Jävlar dom va inte små döh ;)

2012-06-22 @ 03:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0