DECEMBER 2011


Julafton och fick massa fina julklappar! På bilden är den min vovvis och kusinvitamin!



Hade Lilleman på foder ett tag. Honom hade jag dock bara tills jag hittade en annan häst som passade mig lite mer. Lilleman är en frieserhingst på 8 år. En mycket trevlig häst som är snäll i alla lägen. Dock va han ju ingen häst som jag letade efter, men det var roligt att ha honom medans jag letade.



Och tillslut provred jag Lilla My (som jag har nu). Jag fastnade för henne direkt. Hon är en typisk "carrohäst". Hon är ett halvblod som är född 95. Hon är väldigt rolig att rida. Mycke "egen motor" och det är kul. Hon är också väldigt sammarbetsvillig och det är ju roligare att jobba med en häst som är det :) Jag trivs skitbra med henne och jag ångrar inte att jag valde just henne! ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ska du köpa henne eller bara ha henne på foder ?

2012-02-03 @ 18:33:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0