Svar på frågestunden!

Patricia:
Vad är det absolut bästa du vet?

Svar: Det absolut bästa jag vet är att umås med pojkvännen o familjen!

Herta:
vad tycker du om mig? :)

Svar: Tycker du är en döskön brud, söt också :) måste ses snart!

Malin:
vad tycker du om mig ? (:

Svar: Känner dig ju inte så bra, men du är snäll,söt oså :)

Elvira:
vilken häst gillar du bäst i målserum?

Svar: Rigoletto.

Anonym:
vf RÖKER du ?

Svar: Öhm, de börja med grupptrycket, sen vart de bara att ja fortsatt. Efter ja hållt på ett tag så blev jag beroende och nu är det svårt att sluta.

Alice:
5 bloggar du följer?
vad tycker du om min blogg ? :D

Svar: Kisse, IsabelleStrömberg, JohannaHartzell, IzabelleThörner, FannyAndersson.
Brukar inte läsa din blogg, men gick in o kollade när ja såg kommentaren så den är fin oså :)


Jennie sjökvist:
vad tycker du om mig? :)
vad är de bästa med dengo ? :)

Svar: Du är en dögo brud med skön humör, o jävligt söt äru också :D
Det bästa med Dengo är att han är sig själv och att han alltid är ärlig.


Verre:
vilken är den finaste stunden i ditt liv?
& vad tycker du om mig?
haha fåret <3

Svar: De kan ja nog inte svara på, finns många fina stunder i livet!
Du är en helt underbar tjej som är väldigt lik mig på många sätt hah :) puss på da lammet <3

Sandra:
Hur gör du för att vara så social?
Och hur fan lyckas du vara så söt?

Svar: Haha jadu sandra, vet inte riktigt vad ja ska svara på den frågan. Har alltid varit social och har alltid tyckt om att prata mycket!
Jag är definitivt inte söt, men tycker att du kan dela med dig lite av din söthet? (a)

Dengo:
Vilket är ditt bästa minne med mig?

Svar: Kan nog inte säga det absolut bästa minnet. För alla våra minnen är helt underbara hjärtat. Jag älskar dig!

Anonym:
Hur många har du legat med? :)
Vem tog din oskuld och hur gammal var du då?

Svar: Hur många jag har haft sex med tänker jag inte nämna såhär på bloggen.
Gustav tog min oskuld och då var jag 13 år
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0