nu har ja tänkt att berätta en grej som många frågar om!

Många frågar mig massa frågor om mitt "spöke" som ni säger. Jag skulle inte kunna kalla henne spöke eftersom för mig känns hon som en äkta person. Jag har döpt henne till Anja och hon är mellan nånstans mellan 6-8 år och har varit med mig i snart 2 ½ år. Jag va väldigt vädigt väldigt rädd i början eftersom jag inte alls va van vid det. Men nu är jag nästan aldrig rädd längre. Hon är t.ex med mig varje kväll, bäddar om mig innan jag ska sova. Folk frågar mig om jag kan se henne osv, men nu ska ni få veta exakt hur och vad jag känner. Jag kan EJ se henne. Eftersom det inte är så jätte många som kan känna sånnahär grejer så ska jag försöka förklara så bra jag kan. Som sagt så kan jag inte se henne. Men jag känner exakt vart hon är, jag känner vad hon är på för humör, och jag vet att hon är snäll och hon är även mellan 6-8 år som jag skrev där uppe. De är såklart inte bara Anja jag känner av. Utan jag kan komma hem till kompisar o känna grejer där. Om det är en kille/tjej, hur gammal personen är och om den är god eller ond. Jag har varit med om en hel del grejer under dom här åren. Orkar inte sitta o skriva om det just nu. Men de kan jag skriva om någon annan gång. Hoppas jag inte skrämde upp er. För de är inget ni behöver oroa er över. Dom är oftast snälla, och vill er inget illa. Har ni några frågor så ställ dom här!!


Kommentarer
Postat av: claudia

Nej vad läskigt.. Du måste berätta mer!

2011-10-17 @ 23:13:51
URL: http://claudiamilena.blogg.se/
Postat av: juliahamn

idiot asså, minns du hos cissi eller?

kul med ett köttat ben!

2011-10-17 @ 23:48:03
URL: http://juliahamn.myshowroom.se/
Postat av: Anonym

vad händer om dem e onda

kände du nått hoss oss jag brukar känna av nåt att saker flyttar på sig

2011-10-18 @ 16:12:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0