Svar på frågorna från er alla!

Mp: Vad är det bäste med v-vik? :)
Svar: Det bästa med Västervik är att det finns en hel del underbara vänner här!

Anonym: Är det vreta skolan?
Svar: Ja, det var vretaskolan jag var på i Linköping :)

Herta Nilsson: Fanta eller cola?
Finaste hästrasen du vet?

Det bästa minnet du har med mig? :)
Och vad tycker du om mig?
Svar: Fanta. Frieserhäst. Vi har inte träffats så mycke, men vi hade det skapligt roligt när du sov här! Du är en liten söt, social tjej :)

Moaadaanesten:) : Hello, vad är det för häst som du har som header? :D
Svar: Det är en häst jag red under en liten period. Som vi hade ute hos Jessica. Han heter Stanciano. Bilden nedanför är på han och mig i somras!



Anonym: Kan du inte berätta lite om dina hästar du rider??
Svar: Jo självklart. Just nu rider jag bara två stycken. Det är ett sto på 8 år som heter Sally. Och en frieserhingst på 8 år(tror jag?) som heter Lilleman. Dock rider jag bara Lilleman några gånger i veckan :)! Första bilden här nedanför är på Sally, andra bilden är på Lilleman.



Izabelle: Vad tycker du om mig?
Tycker du mest om getmjölk eller fårmjölk? :D
Bästa tvprogrammet? Förutom svampbob hähä
Vad är det bääästa med att ha pojkvän?
pusssssssssss :D
Svar: Du är en otroligt fin person som jag saknar!
Öhm har bara smakat ko mjölk? (a)
Finns INGET bättre än svampbob !
Att man känner sig som den lyckligaste människan på jorden.

Verre: Aldrig rädd för "spöken"?
Ses snart? :*
Svar: Det är klart att jag kan bli rädd. Men inte för Anja :) Kan bli rädd för elaka spöken som jag aldrig träffat förr. KLART VI SKA SES SNART PULLAN :D!!

Emma:) : Vad tycker du om mig? :)
Svar: Känner dig ej så bra, men du är snäll, söt och duktig på att rida !

Ella: Vem är Lilleman, ny häst? :)
Svar: Lilleman är en frieserhingst som jag rider nåra ggr i veckan. Skrev om honom på en annan fråga lite längre upp. Där även en bild finns :)!


Kommentarer
Postat av: agnes - agny.webblogg.se

Hur kommer det sig att du rider hos denhär Jessica?

Är det någon du känner från början och vad är de för hästar du rider? :)

2011-11-13 @ 21:48:24
URL: http://agny.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0