hemkommen till västervik!

Nu har jag kommit hem från Linköping där jg och Jennie va på ett gymnasie över en helg. Med hästinriktning såklart. Det har varit jätteroligt, mycke nytt socialt folk, fina hästar osv.. Vi sov på ett vandrarhem allihopa men det var faktiskt väldigt fräscht. Igår kväll blev det dock en otursdag för min del. Satt på akuten från klockan 00.00-04.10. Jag fick andningspromlem, och hade ont i bröstet/lungorna. Dom trodde först att det var en propp i lungan men efter dom här fyra timmarna efter allt styr så var det inte så farligt som dom trodde. Hade fått en sträckning eller liknande i skelettet. Har jag fortfarande ont imorgon så ska jag åka in till sjukhuset imorgon.. Nu ska jag kolla film. Bloggar mer sen ;* puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

är det vreta skolan ?

2011-11-06 @ 18:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0