du betyder allt för mig älskling!

Dennis Ukmar
Jag har aldig träffat en så underbar person som dig. Du gör mig så stark. Utan dig skulle jag aldrig vara såhär lycklig som jag är idag. I mina ögon är du den absolut finaste personen i hela världen. Jag är så glad över att jag har dig vid min sida. Jag kände redan vid första ögonkastet att det var något speciellt med dig. Du är speciell på ditt sätt, och det är så underbart. Du har fått mig att förstå vad kärlek innebär. Ända sen vi lärde känna varandra så har jag mått så sjukt mycke bättre. Vi bråkar lite då och då, men det gör man i förhållanden, så är det. Men det löser sig alltid.
Utan dig så skulle jag aldrig klara mig. Du är mitt allt och du är guldvärd.
Jag älskar dig så otroligt mycket Dennis, hoppas du vet det '

Denna bild är tagen första gången vi träffades,
det var kärlek redan då
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0