svar från frågestunden!

ANONYM: Varför tog det slut mellan dig & alexzander ?
Svar: Ja vene, vi va antagligen bara inte gjorda för varandra. Har ju hur som helst världens bästa pojkvän nu!

ELIN: vad tycker du om mig? :)
vem är din bästa vän?
& en sak på din kropp som du är nöjd över? ;)
Svar: Jag tycker att du är en skit go brud, & du är duktigt söt :)
Min allra allra bästa vän är Stina. Sen kommer självklart Johanna!
Om jag verkligen måste säga en grej så är det nog mina ögon!

JACOB: Hur många har du haft sex med?
Svar: Det svarar jag faktiskt inte på här, tycker inte man ska säga för mkt om sitt privatliv på bloggen!

FANNY: saknar du de vi hade förut?
vad tycker du om mig?
Svar: Det är klart jag gör, tycker att vi borde ses snart!
Du är helt underbar, hur snäll som helst & skitsöt :)

ELVIRA: Gillar du gunnebo?
Svar: De är la chill

ANNAMATSSON: favoritplagg?
favoritblogg?
vad är det första du tänker på när du ser en kille?
vad vill du gå på gymnasiet och vad vill du jobba med när du blir äldre?
och till slut: vad tycker du om mig?! :D
Svar: Har nog faktiskt inte något favoritplagg faktiskt!
De berorsig helt på vad de är för kille.
Funderar lite på HR men får se hur betygen oså ser ut, just nu ligger dom ju inte på topp! Har inte tänkt på vad jag vill jobba med ännu!
Jag tycker att du verkar skitsnäll, & din sångröst är ju helt obeskrivlig!

 JULIA: Du och izabelle är ju inte lika mkt längre vf? har de hänt nått mellan er?
Svar: Vi tjaffsade där ett tag för lite grejer som engentligen va typ missförstånd, nu har vi snackat om de och nu är allting lugnt emellan oss två! De kommer dock aldrig bli som förr men vi kommer självklart fortsätta träffas! :)

ANNIE: Vad tycker du om mig? :)
Svar: Du är riktigt söt & döskön! :)

MATILDA: Hej! Hur är det med dig och Dengo? ;)
Svar: Allt är skitbra mellan oss nu. Mina känslor för honom är faktiskt obeskrivliga!

ALICE JOHANSSON: Hur många unika läsare har du varje dag? :)
Svar: Ligger runt 50-70

LINNEA: Vad tycker du om mig??
Svar: Du är jättesnäll :)

ANONYM: Va är det värsta ryktet du hört om dig själv?
Svar: Haha ahdu.. Alla rykten jag haft har varit riktigt jävla löjliga. Så vet inte vilket som är de värsta. Tycker alla är skrattretande :)

ANONYM: Är du och dengo tillsammans, isf hur länge har ni varit det? varför har ni inte relationsstatus på facebook?
Svar: Ja, jag och Dengo är tillsammans. Vi blev tillsammans det 13juli, och det står på fb att vi är tillsammans :)

ANONYM: HAHAHA, lycka till med dengo! det kommer ju att gå bra när ni bor så långt ifrån varandra och han kan göra vad han vill när han inte är hos dig!! åå ja han kommer göra vad han vill kan jag lova!
Svar: Men du! Tack så mkt att du hälsar mig lycka till ;) Det är inte så långt, o jag litar på honom. Så du kan ju bara knipa käft :)

JULIAHAMN: Vad tycker du om mig? :)
Svar: Du är sjuuukt söt, & hur jävla go som helst! :)

ANONYM: Hur gammal är du?
Hur lång är du?
Vetu att du är tsm med en player?
Svar: Jag fyller 15 imorn.
Jag är ca 184.
Nej de vet jag faktiskt inte, min pojke är helt jävla U N D E R B A R!


Kommentarer
Postat av: hartzelljohanna

blir rörd :') !

"Min allra allra bästa vän är Stina. Sen kommer självklart Johanna!"

2011-07-21 @ 00:41:08
URL: http://hartzelljohanna.blogg.se/
Postat av: izabelle

Otroligt moget att försöka förstöra ditt förtroende för dengo, säga att han är player och kommer hålla på med andra, det kallas avundssjuka. Att vara anonym dessutom gör det hela bara skrattretande, fan så löjligt <3

2011-07-22 @ 22:29:11
URL: http://rakkurva.blogg.se/
Postat av: anonym

hahaahahhhaah man kan inte lita på dengo..

du hargjort ditt livs misstag att bli tsm med idioten , hahahah omfg

2011-08-01 @ 23:52:53
Postat av: Duzz

Taskiga alla är mot dig och dengo :( lyssna inte på dem, ni passar jätte bra tsm! :)

2011-08-09 @ 18:50:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0