saknaden är helt enkelt obeskrivlig

Tomaten vet, tomaten vet, tomaten vet
Vad vet tomaten, vad vet tomaten, vad vet tomaten
Tomatdansen, tomatdansen, tomatdansen
Gurkdansen, gurkdansen, gurkdansen
Jag är en selleri, jag är en selleri, jag är en selleri
Fryst sparris, fryst sparris, fryst sparris
Woooka alla grönsaker woooka alla grönsaker
ÄT DOM, ÄT DOM, ÄT DOM YEEEAH


För vi har ett litet tåg som går runt runt runt
och om du är snälll får du åka med en stund
tåååget låter tuffi tuffi tuffi tuffi tuff tuff tuff
tuffi tuffi tuffi tuffi tuff tuff tuff
tuuuuuuut





Våra låtar är nog det värsta jag hört
Men namnet Izabelle Linnea Thörner
Det är det absolut bästa jag hört
Jag saknar dig så det gör ont
Kommer inte klara mig länge till utan dig
Utan dig vid min sida är jag ingenting
Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: hanna

hej, jag ska inte lägga mig i men vad är de som har hänt mellan er för på hennes blogg står de att du gjorde ett stort misstag, men vad? :)<3

2011-02-10 @ 20:53:28
Postat av: izabelle ✫

Jag älskar dig, mer än du anar. Fungerar inte utan dig skratt-tvilling. Fåret&Kråkan, det är så det ska vara ♥

2011-02-11 @ 03:45:18
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0