Nåra svar på frågor!

Rasha:
Hur många har du haft sex med?^^
Skriver inte precis om mitt sexliv på bloggen så om du så gärna vill veta det, så får du faktiskt fråga mig i RL.

Moa Malmberg:
Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
Vad tycker du om mig?:)
JA, hur jag skulle beskriva mig själv? Som en glad och positiv person. Och att jag är bäst såklart? hah :)
Tycker du är en jätterolig person, söt :)

Elin Nilsson:
Vad tycker du om mig helt ärligt?:)
Känner dig inte så bra, men av de du visat så äru snäll oså !

Julia Karlsson:
Vad var det för misstag du gjorde? Jag vet att du lovade något på er vänskap som du bröt men vad?(:
Gjorde ett jävligt stort misstag som jag helst inte vill skriva här på bloggen. Inte något jag vill att folk ska veta faktiskt.

Anonym:
1. Varför e nt du o Hult tsm längre?
2. Vad gjorde du för misstag som gjorde att du o Izabelle inte e vänner längre?
3. Vilka ställningar har du gjort när du har haft sex???
1: Det funkade inte länge, mkt bråk osv. Dessutom träffade jag en annan.
2: Bröt ett löfte.
3: Det tänker jag inte skriva här.

Jennifer:
1. Vilka umgicks du mest med på lågstadiet och mellanstadiet?:)
2. Umgås du med dom någon längre?
1: På lågstadiet umgicks jag mycket med Ida Uppgren & på mellanstadiet umgicks jag mycket med Julia Larsson, Jennifer Johansson, Evelina Holmberg.
2: Umgås inte med någon av dom längre. Brukar träffa Evelina nån gång ibland o snacka lite :)

Anonym:
1. Gillar du att ha sex?
2. Röker du fortfarande?
1: Ja det gör jag, vem gör inte?
2: Ja, men ska sluta, har lovat min pojkvän.

Anonym:
Varför gjorde du slut med hult?
Det har jag redan svarat på längre upp..

Stina:
Vad tycker du om mig, helt ärligt :)
Du är en helt underbar person, de ända negativa är att vi kanske inte träffas så mkt på fritiden, det blir mest i skolan. Och nångång ibland på kvällarna. Men jag älskar dig något enormt Stina <3

Anna:)
Saknar du våran vänskap något?..
Vet inte faktiskt, du ljög för mig & det är något jag inte tål. Så vet helt enkelt inte..

Linnsvensson:)
1. 5 bra bloggar?
2. Vem/vilka du saknar masssor just nu?
3. Röker du?
4. Ditt roligaste minne?
5. Något du ångrar att du gjort?
6. Vad tycker du om ditt utseénde?
7. Hur känner du för Izabelle just nu?
8. Varför blev ni osams?
1: IzabelleThörner KajsaJonsson JuliaHamn Kissie Foki
2: Saknar min underbara pojkvän något enormt, kommer inte träffa honom förns nästa onsdag! Valiant saknar jag nog mest av allt.
3: Ja, men har lovat min pojkvän att sluta, så nu ska jag sluta.
4: Har så sjukt många roliga minnen, så kan inte säga mitt roligaste.
5: Ångrar jävligt mkt jag gjort, men inget jag vill ta upp här
6: Tycker inte om mitt utseénde. Vill va kortare. Men får leva med mitt utseénde!
7: Izabelle är en utav det bästa jag! Jag älskar henne något enormt så äre bara
8: Jag bröt ett löfte..

Anonym:
Din favoritställning?
Skriver fortfarande inte om mitt sexliv på bloggen,,

wihu:
Varför byter du kille hela tiden och älskar dom o att dom betyder mest efter redan en dag?
Byter inte kille hela tiden, okej det går rykten om det men nej det är inte sant. Vet att jag skaffade ny kille ganska fort efter jag verit tillsammans med Hult men ah. Mitt liv, mina val så fuck er :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

du lukar skiit

2011-02-15 @ 21:08:19
Postat av: Anonym

o kiss för den delen också

2011-02-15 @ 21:08:56
Postat av: Anonym

she stinks whore

2011-02-15 @ 21:08:57
Postat av: Anonym

kan va för hon e en kissftta

2011-02-15 @ 21:09:15
Postat av: Anonym

usch inte bra. Fjortisarna förstör västerviks rykten :O

2011-02-15 @ 21:10:31
Postat av: Anonym

Hon är mycket fjortis av sig kan slå vad om att hon knullat 100st

2011-02-15 @ 21:10:53
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2011-02-15 @ 21:12:22
Postat av: juliakarlsson

men du kan skriva de på msn om du vill ?

mig kan du lita på även att du inte känner mig 100%

2011-02-17 @ 20:37:47
URL: http://jjuullaannn.blogg.se/
Postat av: juliakarlsson

men du kan skriva de på msn om du vill ?

mig kan du lita på även att du inte känner mig 100%

adda ; [email protected] :)

2011-02-17 @ 20:38:23
URL: http://jjuullaannn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0