t.o.r.s.d.a.g.9.s.e.p.t.e.m.b.e.r

HEJ
idag är de 7 månader sen valiant dog så mitt humör är ju inte så bra. jag saknar honom verkligen så jävla mycket! efter skolan kommer adam till västervik. vet inte vad vi ska göra men blir väll antagligen kolla film oså (y) plus att jag hämtar mina bruna linser idag! gör kankse inlägg senare idag.
P U S S

jag saknar dig så det gör ont, det känns så tomt utan dig här
skulle verkligen göra precis vad som helst för att få dig tillbaka
bara tanken på att se dig igen skulle va så jävla underbart
även att jag vet att det aldrig kommer hända så kan jag alltid drömma
allt skulle bli så himla mycket bättre om du skulle finnas här för då,
skulle jag inte behöva ha nått att gå & vara ledsen över, och skulle jag
va ledsen så skulle jag åka till dig direkt för då blir allt mycket bättre
jag kommmer alltid älska dig hjärtat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

sv; tack tack! <3 :D

2010-09-09 @ 07:56:48
URL: http://rosajuliaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0