..blir snart stallet nu då va!

HEJ
Har precis ätit mackor & ett glas juice nu innan jag drar vidare till stallet där jag ska rida lektion vid klockan fyra! Hoppas bara jag får den hästen jag vill ha, alltså Rigloletto. Men egntligen spelar det inte så jätte mycket roll eftersom vi ändå bara ska rida dressyr. Inatt blir även Ida barndomsvän nattgäst här & kan säga att de var sjukt längre sen! Imorgon blir det upp tidigt för att dra oss ut mot målserum för jag ska ha hoppträning på Alfons & de ska bli riktigt kul faktiskt eftersom han är så sjukt duktig, plutten! Sen efter det så blir det dra till Överum & sova hos Fanny Honey + att Bella & Jennie också ska dit så blir väll att vi är med dom också. Vi kommer antagligen va med massa andra roligt folk i Överum också! so.long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0