älskar dig Izabelle Thörner !

HEJ
Sovit hos bella inatt för har bråkat så sjukt mycket med mina föräldrar, så kände att jag verkligen behövde komma hemifrån. Dom vet hur allt ligger till med rökningen o shit. Satt & snackade med mamma om allt igår men de går verkligen inte & prata med henne för allting slutar jämt med att jag står & skriker tillslut. Så vi ska ta hjälp att bup för & se vad dom tycker att vi ska göra & så att jag har nån jag kan gå & snacka med när jag behöver! Igår va vi iaf med massa fint folk & hade hur roligt som helst även att allt detta hänt.. Man kan ju inte säga nått annat än att jag & bella skrek sönder våra röster genom att sjunga massa gammla underbara låtar haha!
Jag älskar dig Izabelle Thörner & hoppas du vet det ♥

Kommentarer
Postat av: izabelle

jag älskar dig med, så otroligt mycket <3

2010-09-26 @ 03:01:41
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0