ööööööveeruuuum

TJAAAA
Sitter hemma hos Pipen med honom, Izabelle, Alex och Tommy. Kom hit runt två tiden nångång & vi har inte gjort så mycket sen dess. Kollat på en film & bara legat & snackat o tagit de lugnt. Drar nog upp till blomberg om ett tag o kollar om de är några där. Sen senare ikväll blir det antagligen att åka lite biiiil med Kim. Basen i bilden är grym! Vi åker hem här ifrån vid typ klockan halv elva nångång tror jag bussen gick. Och då drar vi hem till mig och sover där. Har sovit hos bästa hjärtat inatt, alltså Izabelle Thörner och vi hade allmänt damp inatt som vanligt då (a) Men nu ska jag gå 6 sätta på Izabelle så byyyye ♥
Finaste Izabelle på bild, jag älskar dig så grymt mycket
ska du veta. Utan dig vet jag iunte vad jag skulle göra.
Du gör mina dagar hjärtat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0