sjuuukt dålig uppdatering

H E J   A L L A   B L O G G   L Ä S A R E !

Har varit sjukt dålig på att uppdatera nu på sista tiden
de är nog bara för ja har haft fullt upp med kompisar osv.
ända sen de sista inlägget jag gjorde har jag iaf haft de bra
men i måndags fick ja reda på lite förjävliga saker
nämligen att gustav hållt på med en annan samtidligt han va tsm med mig
blev både arg, ledsen och besviken
aja finns inte så mkt mer att göra åt den saken nu, de är iaf slut mellan oss..
idag har jag varit med nåra ifrån skolan i stallet och ridit
hade rigoletto och de gick väll bra faktiskt (y)
han är ju min lilla gullegris!
ska nog vara med rasha senare tror ja
ni får hare så jättebra för de ska jag ha
K I S S E S ♥


gammal bild på bebis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0