ojojoj, nu måste ja skärpa mig!

H E J  A L L A  B L O G G  L Ä S A R E  !

Inatt blev jag nattgäst hos rasha
efter skolan igår åkte vi med mormor till g-by där vi träffade nåra bekanta, tex julia, henke, oscar (y)
vi kollade på tjust IF mot ankarsrum som spelade fotbollsmatch
6-2 tror ja de blev till tjust
vi va även ute och gick en sväng med hundarna
plus att de blev en hel del skratt, för de är ju nått man inte kan låta blir när man är me bruden
igår kväll tog vi de mest chill hemma hos henne framför datan & tv:n
& vi slocknade väll runt halv ett tror ja
imorse gick ja upp vid 12.10 medans rasha hade varit vaken ett bra tag då tydligen hah!
nu sitter ja & väntar på att johanna ska hämta upp mig på moppen för att sedan åka vidare till stallet och antagligen skriva upp sig på träningshoppningen på söndag, med alfons och henke tror ja
aja ni får hare så bra för de ska jag ha!

K I S S E S ♥

henke & alfons, tryck på bilderna för att se dom större


Kommentarer
Postat av: Rasha

älskar dig! (L)

2010-05-13 @ 18:00:38
URL: http://raashaas.blogg.se/
Postat av: Rasha

hahah vare inte du som skulle skärpa dig? ^^§§

2010-05-15 @ 12:13:48
URL: http://raashaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0