du är det bästa jag vet hjärtat!

Ligger i Izabells säng med hennes dator i knät. Skulle egentligen inte va med någon idag eftersom jag varit hemma från skolan o varit sjuk. Men började bråka med min pappa så jag drgo hemmifrån, o ringde upp Izabelle så drog hit.
Suttit o snackat med henne och Felix som också va här. & jag är jävligt glad över att jag har båda dom två, för dom förstår mig verligen & stöttar & hjälper mig i alla lägen!
Sover även här inatt för ja pallar verkligen inte va hemma o träffa dmo nu när jag mår som jag gör.
Ni får hare bra, pusshej!

jag älskar dig något enormt hjärtat!

Kommentarer
Postat av: izabelle ✫

jag älskar dig så otroligt bästa vän, vad vore jag utan dig egentligen? i n g e n t i n g !

fyfan vad du är underbar

2010-12-04 @ 19:21:10
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0