datan är lätt de bästa som finns!

Precis kommit hem från Linus. Vi har kollat film, mysigt & snackat. Hade verkligen saknat honom eftersom vi inte varit sen i tisdags, så va riktigt kul/skönt o träffa min lilla plutt!
Måste även säga att jag saknar mitt älskade hjärta Izabelle (N) inte träffat henne sen igår men ändå.. de känns tomt om man inte träffar henne på en dag! Hoppas ja träffar henne imorn.
P U S S



                                                                                                                       
jag älskar dig så jävla mycket Linus
ett liv utan dig vore ingenting!


Kommentarer
Postat av: izabelle ✫

jag saknar dig med älskling! :(<3

2010-12-06 @ 22:11:54
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0