äntligen!

Har precis kommit till Izabelle, har verkligen saknat henne ngt enormt eftersom jag inte träffat henne sen i torsdags tror ja! Felix är även här, men just nu är dom inne i duschen. & fråga mig inte vad dom gör där inne? Man vet aldrig med dom två! Men när dom duschat klart drar vi ner till stan o shopppppar. Har wätt mkt pengar nu så ska köpa massa kläder som jag verkligen behöver! Plus att jag beställt löshår nu.
p u s s s s s

du är det bästa gud skapat

utan dig är jag ingenting

du gör mig så jävla lycklig älskling


Kommentarer
Postat av: izabelle ✫

hahah vadå vet aldrig vad dom gör där inne?:o ;)

saknat dig med & du gör mig så jävla lycklig, älskar dig grymt!

2010-12-26 @ 22:02:38
URL: http://iizabelleduvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0