lööööördag

HEJ!
Nyss hemkommen ifrån en helt grym dag som tillbringades med cissi o lite fler folk
hela dagen började med att Cissi o ja vaknade runt halv tolv då hon sov här
vi gick upp & gjorde oss i ordning för att dra vidare till stallet
hoppade lite med Alfons & de gick faktiskt bra utan sporrar hah!
imorn väntar en grym dag igen först blire att dra ut till gränsö med Cissi & rida, hon på Alfons & jag på Henke
& sen drar jag till bruden i överum & sover där & de ska bli fucking kul, med underbart folk
nu tänkte ja visa lite bilder ifrån veckan ute på gränsö, kajsa har tagit alla bilderna så tack!
jag & henke

malin & hildur, jag & henke

jag & henke, ebba & kyralin

S  O   L  O  N  G

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg=)

2010-08-26 @ 16:36:05
URL: http://ewica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0