4 april 11:46

H E L L U !

Nu sitter ja här & har precis vaknat,
igår va ja hos i gamleby hela dagen där de va påskbord hemma hos mormor med hela tjocka släkten,
de va riktigt trevligt!
runt sex åkte jag, pappa & marcus hem för vi orkade inte stanna kvar längre
när jag kom hem skulle jag va med stina, ebba, coffe, kalle och andreas men de sket sig ju eftersom dom inte ville va med mig utav nån jävligt konstig anledning menmen ja får acceptera de
för de är ngt ja har väldigt svårt med "att acceptera ett nej"
idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, en sak som ja kan säga är ju att jag saknar hästarna & ridningen något enormt alltså, jag rider ju nu också men inte lite mkt som förut nu är det liksom bara lektion en gång i veckan & hoppträning varannan lördag!

kommer även slänga upp några bilder på hästminnen










Kommentarer
Postat av: Emelieeee

Sjukt söt äru Carro;*

2010-04-10 @ 14:00:47
URL: http://emelieviktoriaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0