torsdag & rasha häng

H E J   A L L A   B L O G G L Ä S A R E !

Gjorde inget inlägg igår för ja hade inte tid me de om man säger så
men igår slutade runt ett då ja & rasha drog ner till stan & kollade runt lite
västervikstidningen kom även & frågade om vi ville va med på dagens fråga & ja bah:nej haha!
men tillslut tvingade rasha mig att vara med xd, så idag va ja med i tidningen KOLLA :D
efter de gick ja upp till marieborg eftersom ja skulle möta kajsa där
vi drog upp till rusta & karlsson sen vidare hem till mig
kajsa åkte hem & åt & under den tiden kom gustav & olle till mig
vi spela fotboll och ja lärde dom att drilla haha!
kajsa kom när vi spelade fotboll.
vi gick en liten promenad då typ gustav hade damp haha, sprang omkring & hoppade?
dom åkte hem lite senare sen,
IDAG har ja varit med rasha, vi har varit ute i stallet hos pollarna & anmält mig till tävlingen på söndag
jag ska hoppa play boy och henke i 70 cm
nu har rasha åkt hem & jag ska snart lägga mig framför tv:n och glo ett tag innan ja sover
P U S S A R ♥


play boy                                           henke

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0