tisdag, ingen skola idag

H E J !

Hade ont i huvudet & lite annat  imorse så de blev ingen skola idag för min del,
mådde inte så bra igår heller så antog att ja började bli sjuk
IGÅR åkte jag och kajsa med bussen till gamleby direkt efter skolan
vi gick av vid skolan där vi mötte upp olle,
vi satte oss vid skolan & väntade på gustav
han va tydligen redan påväg hem så vi började gå emot honom,
men vi såg honom typ vid centrum så vi ropade på honom så gick vi med honom hem till han
när vi kom hem till han satt hans lillebror & en kompis i hans rum & spelade X-box så vi spelade med dom ett tag HAH!
sen gick hans lillebror & kompisen & då satte vi igång en SAW film (y) fett äcklig!
när filmen va slut drog vi ut ett tag & tog lite luft
efter de gick vi hem till honom igen & chillade innan jag, kajsa & olle skulle med bussen som gick vid 10 i 9
tack för en underbar dag!
jag älskar dig gustav ederlöv ♥


Kommentarer
Postat av: din mamma

knullat någe på sistone?

hörde att han va otrogen :D HAHAHAHA

2010-05-03 @ 20:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0