lördag den sjuttonde april

T J A !

Vaknade ovanligt tidigt idag för att vara en lördag, klockan 10.20
idag vet jag inte riktigt va jag ska hitta på
vid fyra ska jag iaf till kusinerna & fira Calle som fyllt 14 år
& sen vid sex ska ja ut till stallet för då äre banbygge inför morgon dagens tävling
för er som inte visste är det ändrade planer,
jag ska inte hoppa Play boy, för ridläraren Johanna sa att jag fick ta ansvar och så om han kastar av mig för de hade han tydligen gjort med alla andra haha!
men ska som sagt hoppa Henke
Rasha kankse sover här inatt eftersom vi ska upp tidigt till stallet imorgon
men ni får hare så bra för de ska jag ha!
K I S S E S ♥


blev en liten bild på köpet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0