b e g r a v n i n g

Nu är jag hemma efter den jobbigaste dagen i hela mitt liv
tror inte jag gråtit såhär mycket i hela mitt liv faktiskt
de va så jävla hemsk, att bara veta att morfar låg  i kistan som fanns precis framför mina ögon
men de va så fint, på kistan fanns ett hjärta av blommor, ett ljus som brann och så ett kort på älskade morfar
alla grät och de va så himla sorligt
jätte fin musik & en kvinna som sjöng tre låtar solo
& jag tycker så jävla synd om mormor som måste vara själv nu
hon är så stark som endån försöker tänka possitivt
men jag förstår henne att de är svårt
nu har iaf rasha kommit så hon & jag ska väll hitta på nått så jag kan tänka på annat
men ni får hare så bra
P U S S

Kommentarer
Postat av: Rasha

Åh baby:( allt ordnar sig jag lovar, han har det säkert bra nu. vi kommer klara det här tillsamman du och alla resterande i din övriga släkt kommer klara det här tillsammans han finns fortfarande vid er sida och vakar fortfarande över er.



love you girl!

2010-04-22 @ 21:48:20
URL: http://raashaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0