28/4 johannahäng

Efter skolan drog ja & rasha ner på stan ett tag innan johanna skulle hämta upp mig på moppen
runt halv tre hämtade hon upp mig vid västerport & vi åkte vidare hem till mig
eftersom vi skulle te gamleby åkte vi med mormor dit för hon va här
när vi kom dit gick vi bort emot fotbollsplanen där vi såg nåra bekanta (JOHANNAS LOVIIIIE)
under dagen drog vi även en glass sen blev de mest chill med kortleken
när vi skulle ner till bussen gick vi in på ica & köpte lite godis
& på väntan till bussen kom så hade vi allmänt damp
behöver ju inte ta upp precis vad vi gjorde & sa tex. FÅR DE LOV ATT VARA EN BIL FRUN?
när vi va inne i viken igen gick vi emot mig, på vägen va de ju ett jävla tjat om hur man skulle/kunde gå
HAHAH, "DANS-DALLER-BENEN" dagens bästa sätt att gå!
aja nu sitter vi iaf här & johanna sjunger hah :)
K I S S E S ♥

kommer lite försenade bilder ifrån helgen när ja & johanna va i gunnebo me simon & jacob nu!

johanna  simon  jacob
jag & diva
johanna  jag
jag
l o v i i i i e

Kommentarer
Postat av: Hartzelljohanna

BÄÄÄÄSTAAA!!! <3

2010-04-29 @ 18:22:33
URL: http://hartzelljohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0