10 apriiiiiiiiil

Började hela min dag med att gå upp klockan åtta för att ja skulle dra mig till stallet runt nio tiden och hoppträna klockan tio!
ja hade ju lilla Alfons som vanligt & de gick inte bra kan ja säga alltså,
haha han är så klumpig över varje jävla hinder, han hoppar typ neråt istället för uppåt
aja, efter de drog ja hem & gjorde mig iordning innan olle&gustav skulle komma
dom kom runt tolv nånting, & då hade jag precis hunnit göra mig iordning
kajsa kom även efter ett tag, hon är ju så seg som alla vet (a)
vi kolla på TITANIC jätte många säger att man typ tjuter när man kollar på den, men de gjorde verkligen inte jag
okej att de kanske va lite sorligt när alla dog men inte så jätte sorligt endån, hah
efter filmen drog vi oss uppåt kvantum där olle köpte fanta & de va ju ett jävla liv om vilken han skulle välja?
vi gick sen hem till mig och kolla en stund på tv:n innan dom två skulle hem
när dom åkt hem satte jag mig med kajsa i köket och snacka ett tag innan hon skulle hem
& nu sitter ja här & gör inte så mkt, kollar på några bloggar oså!
P U S S
alfonspluttis på bild

aww gammal sommarbild på mig o kajsa

Kommentarer
Postat av: kajsaaa

aww älskar dig pluttan!

2010-04-10 @ 22:35:58
URL: http://kajsamedettk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0